domingo, 11 de noviembre de 2007

Psicologia:Ambició.

Què és l'ambició?segons el diccionari és el desig intens de aconseguir una cosa difícil de tindre,especialment riquesa o fama.

Llavors per a mi l'ambició potser més que tot açò..perque l'ambició a vegades te dins seu el egoisme,maltat,ignorancia,..encara que a vegades no.
Tindre una mica d'ambició es bo perque així t'esforçes més en aconseguir el que vols, i no pares as ta aconseguir-ho.Però massa ambició pot cegar-no's i no veure que fem mal a les persones.
Per exemple: Jo vullc els diners que hi han en un banc i els desitjo tan que quan vaig a robar-lo's el dependient es fica daban la caixa forta i no em deixa a gafar-lo's.Doncs com vull tan els diners va i li pegue un tir.O vullc aconseguir pujar de nivell al treball, així tindré més diners i si per això he de deixar de veure els meus fills i a la meva dona durant 2 anys ho faré.
L'ambició és bona..però en mesura, perque sino es pot convertir en egoisme i ignorancia cap a coses que verdaderament són importants i llavors ens pot fer molt infeliços, sinò és així,no va mal tindre'n. És com tot, en exés és molt roin.

No hay comentarios: