miércoles, 3 de octubre de 2007

Filosofia:Soc dualista,monista o materialista??

Doncs jo em considere materialista.Sona mal però no crec en res que no puga veure, no crec en ningún Deu,no crec que hi haja res després de la mort..però crec en l'amistat,l'amor,la felicitat i altres coses que no es poden veure.Però no crec que tingam res escrit,tampoc en que ningú tinga el meu destí en la seua ma i tampoc crec que hi haja ningú que ho haja fet tot i que sempre siga el que ell vol.
Sols crec en el que jo senc i el que els meus ull poden veure.Potser algún dia és demostre el contrari, i hi hagen proves de que algú te el nostre destí,i que hi ha un ser,persona o quansevol cosa que tinga més poder que nosaltres.

1 comentario:

Vicent Rebollar dijo...

El materialisme és una posició coherent. Pero si que genera una pregunta ¿en el cas de que es pogueren conéixer totes les variables materials que determinen la conducta, podríem preveure com es comportarà una persona?