domingo, 30 de septiembre de 2007

Psicologia:Característiques del conflicte descrit abanç.

Els protagonistes: Ella i jo..i també la meua amiga.Els que estaven amb mi o amb ella també tenen un paper en la historia,però no tan important.
Relacions de poder:Ella te més força que jo, perque està acostumada als jaleos i a més li agrada tot això.
Per a mi era la primera vegada.
Emocions, sentiments i postures:Els seus són que defensa els seua principis,ella diu que jo la mire mal,però simplement es un escusa perque la agafada amb mi.Defensa qüalsevol cosa que estiga al meu contra,per tindre motius.El que ella sentia jo no ho podia saber, no se si després de dir-me el que me tenia que dir ella és sentia millor,és feia més gran o..no ho sé.
El que jo defensava era la veritat.Jo mai l'habia vist però ella seguia encabotada, no m'escoltava. Cada cosa que jo deia, ella ho malinterpretava.Jo em sentia confundida i sorpresa, sense saber que fer, com acabaria allò.Però tot i així mai li donava la raó.
Interés: Ella volia armar el jaleo no sé si per a fer-se la gran daban de les amigues,si per diversió,l'han aducada així o s'ha criat en aquets ambients,si perque te molts problemes a casa o amb algú i ho descarrega així..no ho sé.
Jo no tenia cap interés en aquesta situació,és més,quan podia pasaba de ella i de les tonteries que deia.
Principis:les seues idees eren fer-me la vida imposible,pegar-me..no ho sé.No podies fer-la canviar l'opinió.Era imposible.Per el simple fet,que com ja he dit, no escoltava.Els seua principis no cambiaben encara que li digueres el que vulgueres.
Els meus eren defensar-me o passar del tema, i dir sempre la veritat.

No hay comentarios: