martes, 25 de septiembre de 2007

Psicologia:Són escoles de avui en dia llocs on es dona la violència exesiva?

Jo crec que cada vegada hi ha més violència a les escoles i instituts, però tampoc exesiva.Encara que potser hi haja molta violència i no ens enterem.Almenys jo vaig tindre prous problemes amb això..
Normalment és dona a 1º d' E.S.O o a 2º d' E.S.O. Però jo crec que a més de haber violència dins dels instituts també hi ha molta a fora o per els alrededors.
Ara hi ha violència..està clar.Però d'aquí uns anys..hi haurà molta més..perque així va el món..
Però si ens espavilem potser hi pugam fer alguna cosa perque açò no ocorrega..
Com per exemple fer alguna cosa..ficar algun càstic fort per a les persones que fagen aquestes coses..perque la persona afectada ho passa molt mal.Encara que pareguen xocs de xiquets són més que això,
o potser, que no ho pogam impedir..però el que sí que tenim que fer és impedir que és prolongue aquesta situació.

Conclusió:jo pense que no hi ha violència exesiva, encara que hi ha massa, més de la que tindria que haber-hi...però si no fem alguna cosa ja per a que s'acabe la violència a les aules i alrededors..d'aquí un tems serà més que exesiva.Així que ja sabeu..les coses s'arreglen parlan i no faltan o foten bufetada.

No hay comentarios: